Åkt skridskor xD

Vi åkte skridskor med skolan idag... Okej, det var inte precis kul dåe... Har tyvärr inga bilder elr nått! Men azzå man kunde inte ha med mobil elr nått för de som har skola precis bredvid kommer typ och snor allt! En i min paraellklass fjällräven försvann :O!! Men sen hittade de den i soptunna men ändå!
När vi åkte dit och hem så hade vi en abonnerad buss vilket var väldigt tur! När vi åkte hem så stod typ 8 andra klasser där som skulle åka före oss men efter som vi hade abonnerat en buss så fick vi gå före alla! Alla andra va fett avudsjuka!
Sen skulle vi ha med oss matsäck och jag hade(ofc) en baguette! haha! Är fortfarande proppmätt fast än vi åt typ 11 och den e nu 15.37! Mmmm..... Har typ inte gjort ngt mer idah! Elr jag har varit inne på gSm ;-)! www.gosupermodel.se !! Det är skitroligt där! Bli medlem =)! Jag heter brunett.so.hett
xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0