Det blev gymnastik!

Jupp! Jag fick ändå inte följa med och sova hos Emma för pappa eftersom att jag inte fick hoppa över träningen. Men det är helt ok, träning är också superroligt! Självklart skulle jag vilja sava över hos Emma till imorron(då vi har studiedag!), men istället så får jag möta mina underbara kompisar, Emma, Agnes, Frida och Melinda i Vällingby imorron! Det ska bli kul! =)

Idag har det inte hänt så mkt egentligen, har bara varit i skolan och haft tråkigt!!

Menmen... Sånna dagar måste väl också komma ibland!
Kanske skriver mer senare indag, annars imorron!

Ses!

Kommentarer
Postat av: fanny gympalag :-)

hoppas du har en bra dag nu när du är ledig =)

2009-02-11 @ 09:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0