Festen!

Hellu!
Festen var faktiskt helt OK. Okej, jag har varit på roligare men den va inte dötrist! Jag tänkte ta med kameran men jag glömde för vi hade så brottom!!!! Men jag ska få lite bilder av kompisar som va där sen!  De kanske inte fick så rolig present från mig då, ett present kort var på H&M på 100 kr! Haha, tråkigt? Ja vet! Men jag visste inte vad jag skulle ge dom! Men när jag kom dit skulle vi först äta lasange! Den va jättegod! Men jag hade nog ätit lite mkt godis innan jag åkte så jag var proppmätt!! Efter en portion kändes det som om jag skulle spy!!! Sen så typ dansa vi lite om skoja och bara typ flömma ett tag, sen skulle vi äta tårta!!! Muuuums!! Den var jättegod men jag orkade bara äta en bit av den också eftersom att jag va så mätt :-P! Sen så kollade vi lite på Melodifestivalen, elr kollade och kollade... Typ dansa!! Hahahahahaa!! Vi sprang typ upp och ner och kollade lite sen sprang vi upp igen men vi såg en låt som va sååååååå dålig! Den där snälla snälla, som gick vidare till andra chansen!!! Azzå vi trodde varken våra ögon elr öron när vi hörde det! Hon sjöng ju bara snälla, snälla och stog och ryckte till lite så och då! Och så såg hon ju ut som Jesus på korset i början när hon typ stod med armarna utåt!! Azzå guuuud! Hon va sääääääääämst!!!
Sen så gick alla typ hem efter melodifestivalen!!

Jupp, det var festen det! Sen när jag kom hem så skulle vi kolla på världens tråkigaste film som Jacob, min lillebror hade hyrt! Azzå den handlade typ om han Robert Gustavsson! Den va sååå tråkig! Värsta vuxenhumor!!!

Men jag lägger ut bilder från festen sen!!!!!


Min make-over!
innan!

efter! Värsta 80-talstjejen vah!?? =)
Ses!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha , jag vet hon söög balle ! :D

2009-02-08 @ 11:48:29
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag veet ! Hoon söööög ! :)

2009-02-08 @ 11:48:52
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha ojj två gånger :D

2009-02-08 @ 11:49:04
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0