Hepatit A & B.... :O

Aj... Tog just ett vaccin för hapatit A & B.. Det gjorde rätt ont :S Jag tog det för att jag ska åka till Thailand i påsk... Sen måste jag ta de 2 gånger till! Ååh, vill inte ta den igen! Det gör fortfarande ont!!!!
Azzå tror de att jag är 3 elr??? Jag fick välja på två bebisplåster! Som man typ fick när man va 3!!!

Men sen så köpte vi godis och hyrde en film :P. Jag hyrde "Elina som om jag inte fanns" elr nått sånt tror jag den hette! Jag har sett den innan men det var jättelänge sen så jag kommer bara ihåg att hon nästan drunknade i en myr och att den var sorglig!
Men den va i alla fall jättebra! Jag grät asmkt! :'(...
Jag skulle ha hyr Titanic om den hade funnits men det var uthyrde...typiskt...


En av mina bästisar, Agnes har lagt märke till att jag skriver ! typ hela tiden, jag hade inte tänkt på det innan men det gör jag faktiskt! haha, igen! ooooooch igen. Men jag typ måste skriva det annars lixom...ja, jag vet inte! Jag måste bara skriva ! hela tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)

/Rebecca

Kommentarer
Postat av: fanny<3

oojj:) hoppas det blir bättre i armen... eller var ,var det d utog den?? iaf... love you!!<33



2009-02-22 @ 20:30:25
URL: http://fannzy.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Hoppas det blir bättre i armen och att det blir kul i Thailand!!

KRAM! /Sara

2009-02-22 @ 22:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0