Länge sen jag skrev! xD

Haha, det va skitlänge sen jag skrev i bloggen nu, har typ nt orkat.
Men dagarna har väl typ rullat på som vanligt... Men det är skönta tt det är sportlov nu i alla fall! I helgen kanske jag ska till Vällingby me Sara, Ebba och Stephi i min gympagrupp och sedan kanske sova hos Stephi :-P. Vi skulle ha gjort det förra helgen men då kom typ Stephi och Ebba på i sista sekunden att de skulle åka bort, hehe lite sent att komma på det då kanske menmen =).
I tisdags fick jag High school musical 3 filmen, den är så himla braaa! Jag hade sett den på bio innan då men den va ändå bra :-P.

Idag va jag och mamma och såg på "I taket lyser stjärnorna" den va så himla sorglig! Det var ett tag när jag typ grät hela tiden! Om ni inte ha sett den så MÅSTE ni göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0