Lördag!!

Va skönt lördag idag!!!
Ska på fest som jag skrev innan men det är inte förän 18.00! Sen börjar ju melodifestivalen också! Okej, jag är inte så himmla intresserad av det då men änså! Annars ska jag typ bara vara hemma och slappa hela dan, fett soft!! Och självklart äta goooodis!!

Jag har äntligen hittat min kamera så nu kan jag ta bilder med den istället för med mobilen! Såå skönt =-)!!! Jag vet inte om jag ska ta med mig den till festen elr inte... Jag vill ju ha lite bilder att lägga in och så men jag vet lixom inte hur glad de som ska ha festens mammor blir... Det är inte lite stränga.... :/

<3Länge sen! xD

Kommentarer
Postat av: Agnes <3

Sööt bild<33

2009-02-07 @ 18:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0