Om mig!!!

Ditt namn? Rebecca
Hur Lång är du? Ca. 155
Spelar du något instrument? Nej, men har spelat piano och gitarr
Dina första tankar när du vaknar? Åååh, orkar inte gå upp!
Vart befinner du dig just nu? Mitt rum!
Biter du på naglarna? Tyvärr :S
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? intresserad?
Har du några husdjur? Nej! Ingen djurälskare!
Är du singel?  Aa!
Vem är snyggast? Min syssling :O
Vem vet mest om dig?  Mamma :-P
Vad vill du ha just nu?  Vatten!
mål i livet? Skaffa familj(INTE nu!) och va lycklig!
Rädd för? Hundar!

Donken eller Burgerking? Donken!!!
Sjunger du? Aa! Men inge bra!
vad har du för skostorlek? 36-37
Vill du gifta dig? Absolut men inte nu, senare!
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja, för det mesta!! xD
Din hårfärg? Brunett!
Skor du hade på dig idag? Svarta stövlar  
Vad sover du i? En lång tröja!
Kläder du har på dig? Mjukisbyxor och linne!
Favoritårstid? Sommar!!!!!   <333
Favoritmat och dryck? Kött och klyftpotatis med beanaisås, mineralvatten!
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej det är Rebecca.
Hur svarar du i mobilen? Hallå? Elr Hej det är Rebecca.
Sov du ensam inatt? Ja
Vad gjorde du kl 08 imorse? Pratade med Agnes innan skolan började!
Vad var det senaste någon sa till dig?  "Hejhej" elr "Tack" tror jag!


/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0