Ont i huvudet :/

Har skitont i huvudet nu:/ Typ för att vi hade jättehög musik i klassrummet sista lektionen då inte våran lärare va där! Men jag jobbade klart allt vi skulle göra i matten! Ingen annan i klassen gjorde det! *stolt*!

Sen direkt när jag kom hem så gjorde jag matteläxan :-P! Men den va jättelätt!!! Vi har precis börjat jobba i en ny bok :) Vi är liiiiite sega =)!!

Annars har det inte hänt något idag då! Elr jo!!! Kom på en sak!!!
Jag har nämligen en stressfraktur i ryggen (överansträgning!) och har då inte kunnat köra så mkt på typ 3 och ½ månad!! Men jag var hos läkaren idag och han sa att jag kunde prova att köra lite mer såååå glad!!

Azzå jag vet inte vad jag ska göra imorron!!!!! Jag vil jättejättejättegärna va me Frida, Melinda, Agnes och Emma och sova hos nån och åka till Vällingby och så som vi har pratat om men jag är ju så sugen på att börja träna lite mer och så! Vad ska jag göra!!!!!!?????
Vill till träningen men vill ändå vara me kompisarna! Blir galen snart, vad fan ska jag göra!!???  :-P




Min matteläxa... ;)
Ses!

Kommentarer
Postat av: emma

haha jaaaag gjorde ocksååå klart i matten på den lektionen!!!<3



äslakrdej becca

2009-02-09 @ 22:54:54
URL: http://emmahellstroms.blogg.se/
Postat av: EllenHaglund från gSm

haha har exakt likadan i min skola det är EllenHaglund från gSm

2009-02-24 @ 06:01:27
URL: http://ellenhaaglund.blogg.se/
Postat av: Siri

Heter eran matte bok typ. Matte Borgen elr ngt?

Våran heter det och den ser typ ut så innuti :P

2009-03-11 @ 18:37:49
URL: http://sirisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0