Söndagkväll...

Så va helgen nästan slut då...Jag hatar verkligen söndagkvällar! Man vet lixom att man måste gå och lägga sig hyfsat tidigt och att man har en hel vecka framför sig med skola, plugga, skola och plugga.... Det är så tråkigt! Kan det inte vara helg mån-fre och skoldagar lör och sön? Det har jag undrat HELA mitt liv!! Men det har aldrig varit så och kommer antagligen aldrig att bli så!

Men det finns faktiskt en rolig sak som händer nästa vecka!! Vi har studiedag på onsdag!!!! Och det är extra bra att det är på onsdag eftersom att det är B-språk då som jag hatar! Läser spanska och har världens jobbigaste lärare! Men det är faktiskt jätteroligt på vägen tillbaka till min skola från B-språket! Azzå vi har i en annan skola!

Lite bilder från bussen på väg hem från B-språket förra onsdagen!!!

haha! Allas skor!!

Igen!

Och igen!!!
Okej nu kommer inga skor

Aaaagnes  <3

Friiiida!

Emma!!!

Haha! Frida och Agnes arm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0