Sportlov nästa vecka xD

Jiipppii! Sportlov nästa vecka ska bli sååå skönt, tänk att få sova ut VARJE morgon och vara uppe så sent man vill VARJE kväll, längtar! Idag har det inte hänt någonting alls! Det har varit jättelångtråkigt hela dan... Va i skolan där vi hade ett mattetest(var bara 4 tal som man skulle visa att man kunde räkna ut), slöjd och annat tråkigt... Sen nu idag ska jag typ bara göra lite läxor eftersom det inte är någon träning elr nått. Jag ska göra matteläxa och skriva om OS som är mitt arbete som jag ska redovisa för klassen på engelska v. 10, booooring.....
Men när jag var på festen hittade jag några JÄTTEsöta bilder på min lillebrors kamera från farmor och farfars guldbröllop. Men han har typ ingen sladd till datan så man kan ladda över bilderna :/

Om jag hittar det sen så lägger jag ut de då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0