Studiedag imorron!!!!!! :D

Jaaaa! Studiedag!! Det är så himmla skönt! Lixom veta att man får sova hur länge man vill imorron och kan gå och lägga sig så sent man vill idag!!!!!

Imorron ska jag åka med Agnes, Emma, Melinda och Frida till Vällingby! Det ska bli superkul tjejer! Haha, nu blir jag som Frida och säger tjejer =)!! Vad vi ska göra där vet jag inte riktigt men aja, det blir nog kul!

Sen jag skrev senast har jag inte gjort så mkt har varit på träning och har precis ätit mat, kollat på mästarnas mästare och duschat!


/Rebecca!

Kommentarer
Postat av: Siri

Gosh vad du e fin i håret! Den färgen passar hur bra som helst på dig! =)

2009-02-18 @ 13:35:34
URL: http://sirisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0