Våååår!!

Vill att våren ska komma nue!!! Längtar!!! Men idag kändes det lite som vår faktiskt för att det var jättevarmt ute och solen tittade fram. Och sen så var vägarna så där typ damiga elr vad man ska säga som  det brukar vara på våren, så himla skönt! Hade B-spåk idag... Skittråkigt som vanligt................. Sen hade vi idrott som också är så himla tråkigt... Vi kollade på Bert också! Haha! Skittöntigt men faktiskt roligt! Vi sjöng med så högt vi kunde;
Älskade ängel, dudududu, du är saan, dududu, älskade ängel, dududud, du är en maan. För du är stor och stark och snygg! Hos dig så är jag trygg och du är min, dududu... Och så vindare! Haha!
Ska på träning idah, fristående träning, det är faktiskt jättekul nu när vi har lärt oss hela =).
Sen så har jag nutids till imorron..Jag ska skriva 10 frågor om nyheter, tråkigt va?

Orkar inte lägga upp bilder nu...


Hejdå!
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0