Vad gör jag efter träningen dåee????

Ja, hmmm... Hemma från träning nue:D Har typ käkat middag, kycklig!! och har kollat lite på Let's Dance xD. Haha, orkar inte kolla på hela programmet då men kollar alltid lite i början! Men jag hatar Carl-Jan(elr hur det nu stavas???)!! Han är helt CP!! Mamma och pappa typ ba: Men han är så charmig, hahahah! Man ba äääh, what??? Hatar honom!! Aja, men nu ska jag inte skriva om det resten av inlägget, det lovar jag xD! 


Vad gjorde jag på träning dåe?? Jo jag körde stäck helskruv på airtrack(måste säga airtrack istället för luftgolv så som Jonas tjatar!!!) och...haha, skoja! Det är nog lite svårt att förstå allt som har med gympa att göra! Vi pratade om det på vägen till träningen!!! Jupp :-P!! Sen så ehhhhhh... Vad ska jag skriva meeeer!!?? Hmm...

Är typ proppmätt! Har ätit så mkt chips och sånt, haha!!!!!! Okej, det känns som jag skriver haha hela tiden!!! Haha! Skoja=)!!

Jag ska på fest imorron... Kul!? I vanliga fall skulle jag ropa jaaaa!!! Men azzå det är 80-tals "kalas" hos töntarna i klassen:-O, hoppas att de inte ser det här inlägget!!! Men jag blev typ tvingad att gå av mamma eftersom att det kom jättefå på derass fest förra året!! =-)
Men ska dra nu! Skriver nog imorron!!!


Chao!

Världens krokigaste väg som ligger i San Fransisco!! ;-)Jag och min brosa står vid världens krokigaste väg som ligger i San Fransisco, USA! Jag var där för två år sedan så bilden är väldigt gammal :-O!!
Det har ingeting med det jag skrev att göra men jag ville lägga ut nån bild!! :-P

Kommentarer
Postat av: ESK f 98

ja ha kul ja gillar inte heller Akrl-jan mne ja gillar Niclas<3

2009-02-07 @ 09:36:31
Postat av: Johanna

neej vad söööta :D

2009-02-08 @ 11:49:37
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0