Vällingby!!!!!!!!!!! xD

Har varit i Vällingby igen, men med Stephi och Sara! Vi hade fett kul men det blev lite tråkigt efter ett tag! Haha xD! Det va typ bara Stephi som typ hade något att kolla på! Den där himla kjolen som du tjatade om :-D
Sen så åkte vi hem till mig och typ va ute lite och satt vi datan och typ lite tråkiga saker.. Och Stephi hittade min vita mössa som hon blev helt förälskad i!

Imorron ska jag sova hos Stephi tillsammans med Sara och Ebba! Vi ska ha fett kul och käka MYYYYYYCKET godis!!! Ska nog ta lite bilder och lägga in på bloggen seeen! Ska också försöka ta på Sara som ALDRIG vill va me på kort(ska jag säga).

Några bilder från idah på Stephi!

Snyg du är azzå! hehe!!

Dina underbart snygga glasögon! :-P

I din(min) älskade mössa!


/Rebecca!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, fina bilder steffi :)<3

2009-02-28 @ 13:14:01
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: stephi

haha jätte fin man äre dåe ;) men ibland måste man ju bjuda på sej sjlv lav ya rebecca <3

2009-02-28 @ 16:30:49
URL: http://stephi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0