En rolig sak xD (kanske nt så roligt att läsa!)

Namn:  Rebecca
Födelsedag: 8 augusti  
smeknamn: Kallas Becca ibland men inte ofta xD
Ögonfärg:  grå-blå typ
Hårfärg: natulig hårfärg är ljusbrun men jag har färgat det mörkare brun  :-P
Längd:  ca. 1.57
Högerhänt/vänsterhänt:  högerhänt!
Stjärntecken: Lejon
Skostorlek:  36/37
Är dina föräldrar skilda: nepp! :D
Dålig vana:  Biter på naglarna :/ 

FAVORIT
Färg:  rosa typ
Sport:  Gymnastik ofc!!!!
Godis:  Choklad! :-P
Affär: Gina
Helgdag:  Lördag
Årstid: Sommar

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: nej, inte på riktigt
Rymt hemifrån:  nej
Sovit utomhus:nepp
Spytt i skolan: tror inte det
Gjort något dumt som du skrattar åt idag:  självklart
Varit på scen: japp
Retats: aa xD

DU
Svär:  ibland
Sjunger bra:  har aldrig sjungit seriöst för nån, så jag vet inte!
 Vill gifta dig:  aa, när jag blir större!
Kommer överens med dina föräldrar:  ja, för det mesta
Äger en ipod: jaa, grön iPod nano
Sover med gosedjur:  ibland...

THIS OR THAT
Pepsi/cola:  pepsi
Mc donalds/burger king:  Mc Donalds!
Choklad/vanilj:  choklad
Jordgubbar/blåbär:  jordgubbar! Hatar blåbär
Kött/vegetarian:  kött
Tv/film:  tv
Adidas/nike:  vet inte, kanske nike?
Kakor/paj:  Kakor :-P

KAN DU
Gå ner i splitt: aa, har kunnat sen ja va 4:-)
Skriva med båda händerna: jaa men inte fint me vänster
Vissla: japp
Blåsa en bubbla:  va?
Ha dina ögon i kors: ja, typ
Nudda näsan med tungan: NEJ

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Melinda xD
Du pratade i telefon med: Stefan tror ja(gympatränare, haha)
Du kramade: Melinda!
Du skällde på: Vet nt
Du sportade med:Gympagruppen :)

SENAST DU
Skrattade:  kanske 1 ½ timme sen =)
Grät: Länge sen
Såg film: Sportlovet

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: parkering och hus
Lyssnar du på musik nu: nopp!
Vad har du på dig:  jeans och linne
Vad är det på din musmatta:  Det står DELL på den, haha 

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: två
Dricker du mjölk: NEJ! Hatar mjölk!
Person du hatar mest: Det finns ingen jag hatar men de finns de som jag inte gillar...
Vad borde man uppfinna: En tablett som man sväljer istället för att borsta tänderna! =D
Är du ett hälsofreak: nej, typ inte!
Vilket är det värsta vädret: blåsigt, slaskigt och regnit!

Kopierat av:
http://onlyjossans.blogg.se


/Rebecca

Kommentarer
Postat av: Siri

Haha, vi har nästan samma skostorlek! x) JAg har 37 Och typ samma naturliga hårfärg...Fast du e typ 5 cm längre än mig xD

2009-03-18 @ 17:46:33
URL: http://sirisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0