Fan va kul va hade!!!!

Vi(Jag, Ebba, Sara och Stephi) hade så himla kul hela kvällen hemma hos Stephi! Typ flumma ihjäl oss. Och sen Ebba som inte kan hålla tyst NÅGON GÅNG! Haha, vi försökte flera gånger att hon skulle vara tyst i tio minuter men det längsta hon kunde va typ 5 minuter.
Till middag åt vi hemgjorda pizzor, muuuums. Finns bilder på de längre ner. Sen så fixade vi chips, morötter, gurka och dipp och åt lite innan melodifestivalen började. Men allt va typ slut när det väl började så då tog vi fram gooodis! Alla låtar va typ sämst på melodifestivalen! De första jag och Sara sa i kör när de sa att Agnes låt hette Love love love va "Gud va töntigt!", precis samtidigt :-P
Men sen så låg vi i sägarna och pratade typ skitlänge, vi hade kvar lite godis som låt under Stephis säng först(nära till mig) haha, men vi tog typ bort skålen därifrån sen =)
Här kommer några bilden:

Våra snygga pizzor! xD

Efter maten gick vi ut och tänkte ta lite "proffsbilder", ni vet när man tyå hoppar och så tar man en bild när man är i luften! Bilden ble vtagen lite sent och jag och Ebba ramla!!!!!aha! Det va fett kul azzå men iiiiiiskallt om händerna ;-)

När vi tog flömmbilder på kvällen!!! :-D

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ser hel konstig ut på den där bilden!!

Fy!!!!!:P

2009-03-02 @ 15:13:30
URL: http://ssarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0