Sry, men orkar nt skriva så mkt i bloggen.. xD

Hehe, jupp! Orkar typ nt skriva så mkt i bloggen, har typ annat för mig :-P
Men livet har väl flytit på som vanligt...=) I Lördags sov jag ju över hos Sara och vi hade så himla kul xD. Men vi saknade dig Fanny, vrf skulle du åka till sälen just då? Hehe...
I Söndags va jag på träning mitt på dan och åkte sedan hem till Sara direkt efter :-).
Och gissa vad jag gjorde i måndags!?
VA HOS SARA!!! haha, igen:-P

Igår va jag på träning och fick ont i ryggen :S Fan också! :'(

När jag gick hem från skolan idag tog jag lite bilder xD Lägger ut en längre ner:-P

Idag va jag i Vällingby lite snabbt me pappa och köpte ett par skor, mina andra gick sönder och jag hade inga andra skor att ha, hehe. Ska iaf på friståendeträning snart, om en kvart :-D

Mina skor:-P



/Rebecca =D

Kommentarer
Postat av: Siri

Snygga stövlar! Personligen skulle jag också behöva ett par skor x) Haha, men dt får vänta.

en fråga bara; HAr ni snö!? Azzå jag visste att det varit snöstorm i sthlm, men jäklar, dt e ju as mkt snö! Vi hade sol och vårväder vi!

2009-03-11 @ 18:35:12
URL: http://sirisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0