Vad har svenskar för musiksmak egentligen!? Och vilka röstar? :-O

Ja, Malena med La voix???? Hon va bara så sämst! Hatade verkligen henne, ni ska veta hur sura jag och Sara blev när de sa att hon vann. Vi sprang ut och skrek det högsta vi kunde och smällde igen alla dörrar och rev sönder papper och va bara såååå sura!!!! :-@

Hur kunde hon vinna? Är det bara gamlingar som sitter och röstar?? Och Ugglas kom tvåa!? Och Molly sist???
Visserligen hade inte Molly en jättebra låt, men betydligt bättre än vad Malena hade!
Ja, HATAR att hon vann helt enkelt!


Jag och Sara hade i alla fall jätteroligt :-P
Först efter träningen i fredags kom hon hem till mig och vi duscha och åt kyckling :-) Sen kolla vi lite på Let's dance och åt chips. Sen prata vi lite och satt vid datorn och lite sånt, vi gick inte och la oss så sent, typ kvart över 12 tror jag. Nästa dag var det ju inte tänkt att Sara skulle sova över igen, men så blev det :-D
Vi pratade med Fanny i telefon i MINST en timme, haha!

När melodifestivalen började kollade vi på det och åt våran underbara kaka som vi hade bakat och sen år vi godis:-) Vi köpte en sak som vi trodde va en sån där spray-godis sak, men det va nån himla godis-dricka! Hur äckligt som helst!Men iaf. Sen när Malena vann vet ni ju redan vad vi gjorde, hehe!

Nu idag har jag varit i skolan och haft tråkigt! Hade skitont i huvudet och halsen :S
När jag kom hem gjorde jag mina sjukgymnast-övningar som jag måste göra 4 ggr per vecka för att min rygg ska bli bra och så gjorde jag läxor.

Nu har jag lite out-fits att lägga ut från de senaste dagarna :-P Och bilder! :-)


Kommentarer
Postat av: Siri

Oj, oj! Haha, var det så hemskt att Malena vann? xD Jag tkr inte heller hon var bäst, men asså Mollys låt var inge bra! Visst, hon sjunger bra, men.. Så vill stjärnorna??? Jag tkr att måns och EMD var sämst ;o

2009-03-16 @ 20:37:22
URL: http://sirisworld.blogg.se/
Postat av: Lotta

haha ah visst! xD

2009-03-17 @ 15:42:03
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0